Telefonski marketing ne vključuje samo hladnih klicev

Ob omembi storitve telefonski marketing večina med nami najprej pomisli na hladne klice, ki so v takšno delo vključeni. Seveda je to lahko zelo nadležno delo za nekoga, ki takšno dejavnost opravlja. Po drugi strani pa je to lahko zelo zabavno ter zanimivo.

V resnici torej telefonski marketing še zdaleč ne vključuje samo hladnih klicev, temveč še druge številne zadeve, ki so veliko prijetnejše. Ravno zato je tudi takšno delo lahko odlična priložnost za marsikoga med vami. Morda pa si raje želite biti na drugi strani, torej da vas takšna oseba pokliče.

Telefonski marketing ne vključuje samo hladnih klicev

 

Kakšno znanje je potrebno za opravljanje marketinga po telefonu?

Za telefonski marketing je značilno, da je vključen v storitve trženja že obstoječim, prav tako pa tudi novim strankam. Da lahko posamezniki opravljajo tovrstno delo, mora seveda imeti določeno vrsto znanja. Potrebne so nekatere specifične kompetence, denimo dobre komunikacijske zmožnosti, pozitiven odnos do dela, proaktiven pristop, veselje do dela z ljudmi, pripravljenost za sodelovanje v timu, osnovna računalniška znanja.

Navadno vam telefonski marketing ponuja delo v zelo prijetnem in moderno zasnovanem okolju, prav tako stimulativno ter redno plačilo., urejeno, stabilno okolje in ne nazadnje še možnost napredovanja.

 

Pravila telefonskega marketinga

Znotraj telefonskega marketinga tako obstajajo prav posebna pravila, ki se povezujejo predvsem z obnašanjem oziroma z bontonom. V prvi vrsti takšna dejavnost od vas zahteva, da ste prijazni in kar se da vljudni. Sogovornika na drugi strani telefonske linije je treba prijazno in vljudno že na samem pričetku vprašati, ali ima sploh čas za pogovor.

Ob tem velja poudariti, da je ključno tudi to, da se kličoči pravilno nauči izgovoriti ime osebe, ki jo kliče. S samim govorjenjem v nobenem primeru ne sme hiteti. Pri govorjenju mora biti torej jasen. Sogovorniku pa mora vedno dati možnost, da lahko izrazi tudi svoje lastno mnenje. Ključni cilj, ki ga v ospredje postavlja kakovostno zasnovani telefonski marketing, je torej ustreči stranki na drugi strani linije.